Spavajte dobro - ugodan san uz zdrav jastuk i madrac

22. ožujka 2017.
Kvalitetni jastuci i madraci za bolji, ugodniji i zdraviji san

Zdravi san- najvažnija dnevna rutina

Dok žurite kako bi odradili sve svoje dnevne aktivnosti i zadatke kao što su: škola, posao, obitelj i vođenje kućanstava, da li oduzimate vrijeme svome spavanju zato što mislite da time nećete ugroziti svoje zdravlje? Ovo je najčešća pogreška koju ljudi rade ne sluteći koliko štetna može biti za tijelo. Spavanje nije samo vrijeme mirovanja kada se mozak isključi i tijelo odmara. Ono je izuzetno važno za mentalno i fizičko zdravlje, zato što igra glavnu ulogu u funkcioniranju našeg imunog sistema, metabolizma, kapaciteta memorije, učenja i još mnogo toga više. Još uvijek je misterij znanstvenicima zašto tijelu treba tako dugo vremena da se odmori i kako se to u stvari događa. Ali svi se slažu da je čovjeku potreban san za optimalno zdravlje i za dobrobit cijelog organizma. U suprotnosti s našim vjerovanjem, naš mozak I tijelo ne miruju. Rade vrlo naporno. San pomaže našem mozgu da poveže i posloži naše pamćenje i da procesuira mnoštvo informacija koje skupljamo u toku dana. Naše tijelo koristi to vrijeme kako bi se oporavilo, obnovilo, kako bi ojačali mišići, regenerirala se tkiva i proizveli se vrijedni hormoni. San utječe na naše emocije, reakcije i dobro zdravlje. Nakon dobrog noćnog sna, možete razmišljati puno bolje, reagirati puno brže i dobrog ste raspoloženja . Pomanjkanje sna može pojačati rizik od bolesti srca i utjecati na visoki krvni tlak.

Koliko je sna dovoljno?

Trajanje sna varira od osobe do osobe i mijenja se tijekom života. Većina odraslih spava između 7- 8 sati noću. Novorođenčad spava između 16-18 sati, predškolska djeca između 11-12 sati dok školska djeca trebaju najmanje 10 sati noćnog sna. San je process koji radi prema biološkom satu i iz tog razloga, prirodno je da se osjećamo najumorniji popodne između 13-16 sati. Međutim nije samo dovoljnp vremensko trajanje sna nego i njegova kvaliteta. Nakon dobrog noćnog spavanja, osjećat će te se bolje i produktivnije, izoštrenog uma, emocionalno stabilni i puni energije cijelog dana.

Jako je važno prihvatiti dobre navike spavanja. Savjeti ispod mogu vam pomoći da poboljšate kvalitetu sna:

  • Idite u krevet ranije i u isto vrijeme svaki dan pa i tjekom vikenda
  • Izbjegavajte pijenje kave, alkoholnih pića i pušenje prije spavanja
  • Ne konzumirajte velike količine hrane i pića kasno po noći
  • Relaksirajte se prije odlaska u krevet, npr. uživajući u toploj kupki ili čitajući knjigu
  • Ako je moguće ne uzimjate lijekove koji odgađaju spavanje ili ga remete

Faktori loše kvalitete sna

  • Stres na poslu / preopterećenost
  • Lijekovi
  • Aktivan društveni život
  • Edukacijski stress
  • Hrkanje

Ako želite spavati bolje, morate voditi računa o mjestu na kojem spavate. Najbolje je rješiti se svega u svojoj spavaćoj sobi što vas ometa od sna kao što su: TV, aparati koji rade buku, jaka svjetla ili računalo. Također neka vaša spavaća soba bude hladnija od ostatka prostorija kako bi spavali bolje.

Najvažnijie stvari koje utječu na spavanje su krevet i madrac. Preporučamo vam Tiens Madrac Zdravlja i Tiens Jastuk Zdravlja koji će vam uvelike pomoći da uravnotežite biološko magnetsko polje vašeg tijela, otkloniti umor, poboljšati san i ojačati imunitet te također utjecati za zdravlje svih vaših funkcija u tijelu.


Cijeli članak možete preuzeti na ovom linku

Na ovom i ovom linku možete pogledati video o Tiens Madracu zdravlja